با هدایت رئیس دادگاه منطقه بلورا، بیان سوگند/وعده رهبری بلورا Regency DPRD برای دوره مدیریت 2024-2029

Bahasa asli : Persia

INFOKU، BLORA -جلسه عمومی برای ادای سوگند/وعده رهبری بلورا Regency DPRD برای دوره نمایندگی 2024-2029 توسط بلورا DPRD برگزار شد. 

این جلسه به ریاست موستوپا، رئیس موقت بلورا DPRD، همراه با تعدادی از اعضای رهبری بلورا DPRD در اتاق جلسه محلی DPRD، پنجشنبه (17/10/2024) برگزار شد.

حضور در جلسه عمومی Plt. بلورا ریجنت تری یولی ستیواتی، فورکوپیمدا بلورا، رهبران سازمان های دستگاه منطقه ای (OPD)، اعضای بلورا DPRD، بلورا باواسلو، بلورا KPU، مدیریت حزب سیاسی و خانواده.

وی قبل از اجرای سوگند/وعده، به عنوان رهبر موقت، از همه حاضران به ویژه از اعضای DPRD که در حین انجام وظایف خود به عنوان رهبر موقت حمایت و کمک کرده اند، تشکر کرد.

همچنین بخوانید: موستوپا، رئیس موقت بلورا DPRD برای دوره 2024-2029

علاوه بر این، سوگند/وعده برای رهبری منطقه بلورا DPRD برای دوره مدیریت 2024-2029 به شیوه ای منظم و موقر با هدایت رئیس دادگاه منطقه بلورا، نونونگ کریستیانی، انجام شد.

در همین مناسبت، جانشین جانشین بلورا تری یولی ستیواتی از طرف خود و دولت منطقه بلورا، موستوپا از PKB به عنوان رئیس اداره بلورا Regency DPRD، HM Dasum از PDIP، سیسوانتو از حزب گلکار و Lanova Candra Tirtaka تبریک گفت. از Parati Gerindra، به عنوان معاون رئیس Blora Regency DPRD، که به تازگی به عنوان رئیس Blora Regency DPRD برای دوره 2024-2029 سوگند یاد کرده است.

همچنین بخوانید : اعضای شورا مشغول پس دادن پول هستند، بودجه افتخاری بلورا DPRD نارسوم غیر منطقی تلقی می شود

او امیدوار است که Blora Regency DPRD اکنون سازگار و متمرکز باشد، به ویژه در تدوین سیاست های مختلفی که برای منافع جامعه مرتبط و موثر تلقی می شوند. (اندا) 

CLICK >>>> Original Website


 

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama