انتخابات 2024، کل رای دهندگان موقت بلورا 719516 نفرانتخابات 2024، کل رای دهندگان موقت بلورا 719516 نفر

 Bahasa : Persia

INFOKU، BLORA  - نتایج همگام سازی انجام شده توسط کمیسیون عمومی انتخابات (KPU) نشان می دهد که اطلاعات موقت رای دهندگان در بلورا به 719,516 نفر می رسد.

ممکن است داده ها همچنان تغییر کنند. از احزاب سیاسی (احزاب سیاسی) دعوت می شود تا بر روند به روز رسانی داده ها از روستا به سطح ولسوالی نظارت کنند.

بلورا ام حمدون، رئیس KPUK توضیح داد، روند به روز رسانی داده های رای دهندگان هنوز ادامه دارد.

انتظار می رود که لیست نهایی رای دهندگان در سطح روستا در پایان ماه مارس آینده مشخص شود. آمار جمعیت رای دهندگان 719725 نفر را ثبت کرده است.

او گفت: «مقدار ممکن است تغییر کند، زیرا این روند تا زمانی که مشخص شود همچنان ادامه دارد.

حمدون توضیح داد، داده های همگام سازی موقت 719516 نفر را ثبت کرده است. این مبلغ هنوز در مرحله تأیید است. بنابراین احتمال کاهش یا حتی افزایش آن وجود دارد. این به روز رسانی تضمین می کند که رای دهندگان در دو مکان مختلف ثبت نمی شوند.

همچنین بخوانید :  حیرت گردشگران آلمانی از رویداد فرهنگی هنری سدولور سیکپ ثمین

وی گفت: به طوری که هیچ داده تکراری برای شرکت کنندگان در انتخابات آینده وجود نداشته باشد.

حزب او همچنین روز جمعه (17/3) با همه احزاب سیاسی هماهنگ کرد. امید است که احزاب سیاسی در نظارت بر جمع آوری داده ها از سطح روستا تا ولسوالی مشارکت داشته باشند.

ما از همه احزاب سیاسی دعوت می کنیم تا در حفاظت شرکت کنند زیرا فهرست رای دهندگان یک ضرورت است. علاوه بر این، مراحل فرآیند به‌روزرسانی داده‌ها را نیز توضیح می‌دهیم.»

همچنین بخوانید:  195 میلیارد سیلپا، جذب کم بودجه OPD D i  Blora 

مستمیر، رئیس حزب DPC Ummat Blora، گفت که به عنوان یک تازه وارد، حزب او بر روند به روز رسانی داده های رأی دهندگان نظارت خواهد کرد.

به گفته وی، این داده ها برای دیدار با انتخابات آینده 2024 مورد نیاز است. تا بتواند استراتژی درستی برای احزاب سیاسی ایجاد کند.

او گفت: "ما در نظارت بر روند شروع از روستا تا KPU شرکت خواهیم کرد."

همچنین بخوانید:  بازار اصلی Cepu برای 272 غرفه ساخته می شود، از معامله گران دعوت می شود مشاوره کنند.

مستمیر اعتراف کرد که این داده ها را می توان برای ترسیم فرصت ها، تقسیم بندی رای دهندگان در مناطق پردازش کرد. با وجود اینکه مشخص نشده است، حزب او اعتراف می کند که صداهای هزاره را هدف قرار داده است. پیش بینی می شود که هزاره ها پتانسیل کسب رای در انتخابات 2024 را داشته باشند.

برای کسانی که پیر هستند، ممکن است کمی دشوارتر باشد، زیرا آنها از قبل احزاب قدیمی را می شناسند. تمرکز ما بر هزاره هاست." (EndahIST ) 

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama